Skip to main content

Elk jaar organiseert Samsung Benelux een interne Townhall meeting waarop alle werknemers op de hoogte worden gebracht van de laatste ontwikkelingen. Dit jaar stonden er een aantal belangrijke onderwerpen op de agenda die zij graag doormiddel van een interne bedrijfsfilm aan het personeel wilden communiceren.

Na het overwegen van een nieuwsbrief en daarna een presentatie hebben ze uiteindelijk toch gekozen voor het produceren van een bedrijfsfilm. Bij Videobrouwerij en Animatiebrouwerij hebben wij hier veel ervaring mee en daarom besloot het internationale bedrijf een samenwerking met ons aan te gaan.

In slechts 1,5 week heeft ons videoproductiebedrijf, in samenwerking met JLL en Samsung Benelux, een passend filmconcept bedacht, een kort en bondig (Engelstalig) script geschreven (vanuit ruim 25+ onderzoeksdocumenten), top directie en management leden gefilmd en vervolgens in slechts vijf dagen een bedrijfsfilm geproduceerd die in lijn ligt met hun huisstijl en versterkt wordt door allerlei hippe en opvallende animaties en motion graphics. Ons team bestond uit een cameraman, regisseur, designer, editor en twee animatie makers.

Omdat het een intern bedrijfsfilm is kunnen we alleen de logo animatie & outro animatie en wat screenshots met u delen.